U mosaicu hè urigginatu in a Grecia antica. U significatu uriginale di u mosaicu hè a decorazione dettagliata fatta da u metudu di mosaicu. E persone chì campavanu in grotte in i primi tempi anu utilizatu diversi marmi per mette a terra per fà u pianu più durable. I primi mosaici sò stati sviluppati nantu à sta basa.
U mosaicu hè u primu arte intarsiatu, un arte spressione da i mudelli dipinti di picculi petri, cunchiglia, ceramica, vetru, è altri inserti culurati appiicati à u muru o u pianu.
U mosaicu hè diventatu un materiale decorativu. U primu mosaicu chì si trova à esse usatu in a decorazione architettonica hè u muru di u tempiu di i Sumeri. Ci sò mudelli decorattivi di mosaicu nantu à u muru di u tempiu di a pianura di Mesopotamia in tutta a Mesopotamia di Mesopotamia Europa. U mosaicu di u Sun Dog di a Bellezza hè unu di i primi mosaici cunnisciuti di parechji. I scuperti più archeologichi eranu in l'era greca antica. I pavimenti in mosaicu di marmura di l'antichi grechi eranu largamente utilizati. À quellu tempu, a forma più comunmente usata era u mosaicu di pavimentazione fattu di biancu è biancu, è solu i guvernatori auturità è i ricchi. L'usu di mosaici per a decorazione era un arti di lussu in quellu tempu.
Quandu si sviluppò à u periodu tardu di l'antica Grecia, certi artighjani qualificati è artisti cuminciaru à aduprà pezzi più chjuchi di ghiaia è tagliate a manu per arricchisce i so travaglii di decorazione architettonica per fà i mudelli di mosaicu più diversi. I picculi pezzi di petra sò cumminati è cumminati per compie un mosaicu di opere di mosaicu, chì sò pavimentati nantu à i muri, i pavimenti è e culonni di l'edificazioni. A so espressione artistica primitiva è ruvida hè una preziosa ricchezza di a storia è a cultura di u mosaicu.
À l'epica di l'antica Roma, i mosaici sò diventati assai cumuni, è i mura è i pavimenti, culonni, countertops è mobili di e case ordinarie è l'edificazioni publichi eranu tutti decorati cù mosaici.
Duranti u Rinascimentu europeu, l'applicazioni di u pittore di u metudu di perspettiva enfatizzò a struttura spaziale, chì furmò un avanzu in u pianu di pittura, è perseguite un sensu tridimensionale in u pianu. À questu tempu, i materiali di mosaicu, cum'è i mosaici stessi, ùn sò micca adattati per tali prestazioni tridimensionali. U mosaicu cum'è un arte di pittura deve andà Realismu ùn hè micca faciule. I formi unichi dramatichi è rigidi di mosaici facenu chì l'artisti chì sò impegnati in a creazione di mosaici scurdanu e so funzioni è sò assai ristretti da i mosaici.
Mentre l'arte di u mosaicu hè diventatu in decadenza durante u Rinascimentu per via di l'ascesa di altre espressioni artistiche, in e civilizazioni Inca, Maya è Aztec in l'Emisferu Occidentale, i mosaici misti è e tecniche di intarsia sò stati sviluppati per decorate l'ornamenti è i picculi ornamenti. Artifacts cum'è a terra d'oru è turchese, granate, è ossidiana sò stati usati per creà figure cumplessu umani è geomètrica è altre spressione artistica, mentri i Diotivakans usavanu turchese, cunchiglia, o dicurazioni ossidiana per fà maschere, l'arte di u mosaicu hà sappiutu cuntinuà.
A causa di l'avanzamentu di a produtividade, u migliuramentu cuntinuu di a tecnulugia di produzzione, è a pruduzzione cuntinua è l'appiecazione di materiali decorattivi, i mosaici anu sbulicatu rapidamente a gamma di materiali utilizati in i mosaici tradiziunali. Da u marmura tradiziunale, ciottoli, tile di vetru, ceramica, porcellana è smaltu, à qualsiasi materiale chì pudete aduprà in a vostra vita, cum'è buttuni, cutelleria o cartoleria. In l'età di l'alta tecnulugia industriale d'oghje, l'incrustazioni di vetru d'oru è d'argentu ponu ancu esse prodotte in massa.
Tempu di Postu: Dec-13-2022